Hulp nodig?

1. Contacteer Consumentenservice Tefal

Je kan contact opnemen met onze klantendienst voor elke vraag in verband met onze producten en diensten. Om snel een antwoord te vinden, nodigen we je echter eerst uit de volgende secties te raadplegen:

2. Zoek je nog andere informatie? Raadpleeg dan één van onderstaande rubrieken:

3. Wens je telefonisch contact op te nemen met ons?

GROUPE SEB BELGIUM
Avenue de l’Espérance 25 ZI
6220 Fleurus
BTW: BE0401.515.266
Klachtendienst: 071/82 52 60 (lokaal tarief)

Consumentendienst: 070/23 31 59 (tarief max 0,30€/min)
Van maandag tot vrijdag 9u-19u

4. U heeft het antwoord op uw vraag nog niet gevonden? U kan ons ook een e-mail sturen via onderstaand formulier.

Je kan contact opnemen met onze klantenservice via ons formulier.

Formulaire de contact

Tefal dienst na verkoop

Hoe kunt u ons bereiken

Onze consumentenservice - klantendienst kan al je vragen over producten en diensten van het merk Tefal beantwoorden. Aarzel niet om telefonisch contact met ons op te nemen tijdens bovengenoemde openingstijden van het callcenter. Buiten deze uren kun je gebruik maken van ons contactformulier, wij zullen je vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. Alleen de merkinformatie en contactgegevens van Tefal op de tefal.be zijn officieel.


Uw persoonsgegevens worden door de Groupe SEB France verwerkt om ons in staat te stellen te antwoorden op uw verzoek om informatie of uw vragen. U hebt recht op toegang tot uw gegevens en kunt deze laten corrigeren of uw recht op verzet uitoefenen via dit formulier of door contact met ons op te nemen op het adres of het telefoonnummer dat op deze pagina wordt vermeld.