EEN HERSTELLER VINDEN

INFORMATIE- COVID 19

De Covid-19-situatie heeft al onze dagelijkse activiteiten beïnvloed. We willen je allereerst bedanken voor je begrip voor het feit dat het momenteel iets langer duurt voordat je antwoord krijgt op vragen en / of reparaties van je producten, al dan niet gedekt door de garantie.

Wij en onze partners die reparaties uitvoeren doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen. We houden -waar mogelijk- de online service voor verkoop van onderdelen en accessoires in stand, zoals het geval is in onze Accessoires Shop of via een aantal van onze reparateurs.

Ondertussen proberen we de vertragingen omtrent leveringen zoveel mogelijk te beperken in overeenstemming met de lokale richtlijnen. Graag je begrip dat het wellicht iets langer kan duren dan normaal. Kijk op de Contactpagina voor ingangen om contact met ons op te nemen.

Om een hersteldienst in uw regio te vinden, kies het land in de zoekbalk (links boven). Vul de daaropvolgende zone in en druk op het vergrootglas om uw keuze te bevestigen. 

 Een rood prikje staat voor een erkend herstellingcentrum van TEFAL en verdeler van originele onderdelen en toebehoren.
 Een blauw prikje staat voor een afgiftepunt. Geen bestelling, noch verkoop van originele onderdelen en toebehoren.
Voor méér informatie Neem contact op met ons.